Silniční elektrokolo Specialized
Silniční elektrokolo Specialized
Často se řeší různé aspekty elektrokol a obvykle je hmotnost v popředí zájmu - pokud hledáte to nejlehčí a výkonné, zvažte silniční elektrokolo! Specialized přichází pro modelový rok 2020 se silničním elektrokolem Specialized Turbo Creo SL a gravel verzí Turbo Creo SL EVO. S hmotností okolo 13,3 kg se jedná o nejlehčí silniční elektrokola ve své třídě. Silniční cyklistika v příjemném balení je tak nyní mnohem blíž i těm, kteří se nezaměřují na výkon a závodění.
Samozřejmostí je středové umístění kompaktního pohonu Specialized SL 1.1, integrovaná baterie s možností přídavné baterie, konektivita a další inovace.
Díky silničnímu elektrokolu Specialized Turbo Creo SL zmizí z vaší vyjížďky veškerá nepříjemná stoupání. Zbyde vám jen úsměv na rtech. Ve Specialized namíchali koktejl s nízkou hmotností, výkonem, dojezdem a propojitelností, který ve vás probudí zvíře v sedle. Na silnici se modelu Specialized Creo nic nevyrovná. Tohle je budoucnost výkonnostních silničních kol. Jsi to ty, jen rychlejší. To je Specialized Turbo Creo SL 2020.
Silniční a gravel elektrokola Specialized mají:
- Karbonové rámy, ideální pro muže i ženy
- Bezkonkurenční lehkou váhu, výkon, dojezd a konektivitu
- Hmotnost okolo 13,3 kg - Creo SL je nejlehčí e-kolo ve své třídě
- Až 130 km dojezd na vnitřní baterii o kapacitě 320 Wh, maximální dojezd až 195 km (při využití přídavné baterie)
- 2 x Vy - 2 x Vaše síla - lehký motor Specialized SL 1.1 zdvojnásobuje vaše úsilí až o 240 wattů tiché a výkonné asistence
Pánské nebo dámské silniční elektrokolo?
Na základě mnoha měření ve Specialized ověřili, že je pravděpodobně větší anatomický rozdíl mezi dvěma muži - cyklisty než mezi mužem a ženou. To znamená, že pohlaví samo o sobě neposkytuje dostatek dat pro specializaci rámu. To znamená, že oddělování kol pro muže nebo pro ženy je zastaralé. S těmito poznatky vytvořili ve Specialized geometrii, která padne všem jezdcům - je pohodlná, pohotová a ovládání je jako příjemný sen.
Motor Specialized SL 1.1
Elektrokola Specialized Turbo byla představena před sedmi lety a od té doby se bez oddychu Specialized žene za perfektním elektrokolem. Kolem, kde jste to vy, jen rychlejší. A protože neexistoval motor a systém, se kterým byli ve Specialized spokojeni, vyrobili svůj. Byl
navržen v Kalifornii, vyroben ve Švýcarsku (srdci revoluce elektrokol) - nový systém Specialized SL 1.1 představuje ideální motor pro výkonnostní silniční kolo. Má za sebou desetiletí výzkumu, vývoje a testování v praxi a má v sobě perfektní kombinaci výkonu, hmotnosti, velikosti, dojezdu a jízdních vlastností . Dokáže tak dodávat konzistentní výkon v přirozené jezdcově kadenci tak, jak jezdec vyžaduje.
Ultra lehký a tichý - to je motor Specialized SL 1.1. Váš výkon umí zdvojnásobit a činí tak velmi plynule. Tak plynule, jako by to byly vaše nohy.
Nečekejte žádnou nepřirozenou křivku výkonu nebo škubání motoru. Motor dodá výkon až 240 W a je plně synchronizovaný s vaši kadencí. A pokud chcete jet bez podpory, necítíte žádný odpor ve šlapání.
Bezkonkurenční dojezd - mozkový trust Specialized ve Švýcarsku je posedlý dojezdem, takže vy si dělat starosti nemusíte. Vezměte si svůj den, kdy jste dojeli nejdál a posuňte to ještě více dopředu. S dojezdem až 195 kilometrů (130 z interní baterie, 65 z externího zdroje )budete celý den zplošťovat kopce a nebudete
hledat, kde se připojit do zásuvky. Interní baterii Creo je možné nabít již za 2 hodiny a 35 minut. Každá jízda a každý jezdce jsou jiní, a proto je k dispozici kalkulátor dojezdu Turbo, který umožní spočítat, jak daleko dojedete.
Pokud se chcete dozvědět více o motoru Specialized, jak jej představují zástupci Specialized, podívejte se zde:
Personalizovaný, přizpůsobený výkon díky aplikaci Mission Control
Zůstaňte propojeni, a to i mimo vyšlapané cesty, s naší aplikací Mission Control, která vám umožní plynule vyladit napájení a spravovat baterii. Můžete dokonce sledovat svůj výkon s integrovaným měřičem výkonu, zatímco jednotka Turbo Connect vám poskytuje kontrolu, kterou potřebujete, pokud se zrovna nechcete připojit.
Aplikace Mission Control má již milióny registrovaných kilometrů. Nabízí totiž intuitivní a jednoduchý způsob, jak odvázat vaše Turbo. Tohle je aplikace pro jízdu, kterou opravdu využijete. Každý ze tří jízdních módů lze nekonečně upravovat, jak z hlediska špičkového výkonu, tak průměrné podpory. Mission Control navíc umí i řídit spotřebu baterie díky funkci Smart Control. Jen ji řeknete, jak daleko nebo dlouho chcete jet a sama zajistí, abyste se na místo dostali bezpečně. S její pomocí lze také nahrávat jízdu a zaslat ji do jiných aplikací (Strava) a díky integrovanému měřiči výkonu lze měřit vydané watty. Jednoduchá propojitelnost je pro Creo SL standardem, ale spojení s Mission Control není povinné. Integrovaný Turbo connect unit v horní rámové trubce je vše, co k ovládání kola potřebujete.
Jak se liší silniční a gravel verze elektrokola?
Byl použit revoluční koncept a výkon Specialized Turbo Creo SL - bezkonkurenční lehká váha, výkon, dojezd a konektivita - na jeho základě vytvořili ve Specialized gravel Turbo Creo SL EVO. Připravte se vzít své nejlepší gravelové dny na rychlejší level.
S plášti Specialized 700x38mm Pathfinder Pro se Turbo Creo SL EVO nebojí štěrkových silnic ani při vysokých rychlostech. Dali mu Turbo Creo SL EVO řídítka s 12 stupni rozšíření na koncích, které vám pomohou jet vaši stopu s jistotou, zatímco 50mm teleskopická sedlovka snižuje vaše těžiště, abyste byli v rovnováze v drsných sjezdech.
Test gravel elektrokola
Pokud Vás zajímá, jak na gravel elektrokole jezdí Radek Dítě z naší prodejny, podívejte se zde:
Silniční a gravel elektrokola jsou již dostupná na naší prodejně, samozřejmostí je i testovací elektrokolo na prodejně.
Vyberte si silniční elektrokolo Specialized v prodejně Bikeway.cz, Uhříněves - Specialized Partner Store.
S výběrem kola Vám pomůže provozovatel prodejny Bikeway.cz - Radek Dítě, bývalý závodník nejlepšího českého silničního týmu PSK Whirlpool-Author, jež v roce 2006 celkově vyhrál známý seriál na horských kolech - Kolo pro život a je i vítězem náročností proslulého MTB závodu Rallye Sudety z roku 2005. Právě na základě Radkových zkušeností máme na prodejně značku Specialized.