BLACK FRIDAY: KOLA A ELEKTROKOLA ihned k dispozici → vybírejte →

Montpáky na pláště Pedros Tire Levers 2ks

Kód: 6400051
139 Kč 115 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Detailní informace

Varianta: růžová
Plánovaná dodací lhuta: 21.11.24 | 6400051
139 Kč
115 Kč bez DPH
Varianta: žlutá
Plánovaná dodací lhuta: 21.11.24 | 6400050
139 Kč
115 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Montpáky na pláště Pedros Tire Levers

Skutečné páky na pneumatiky, které fungují!
Páčka na pneumatiky, i když zdánlivě jedna z nejjednodušších a nejzákladnějších cyklistických pomůcek, je běžně používaná téměř každým cyklistou a bohužel často odpovědná za zbytečnou frustraci. Opravdu, co je zábavnější než plácnout se daleko od domova, být nadšený, že jste táhli náhradní duši a pumpu, a pak si nechat zaklapnout páčky pneumatik?

Oceněné a všeobecně oblíbené páky na pneumatiky Pedro se vyznačují tvarovanou krabicovou konstrukcí a patentovanou směsí plastového kompozitu, která z nich dělá ty nejpevnější dostupné páky. Jedinečný tvar špičky sekáče se snadno vkládá pod patku pneumatiky a mírně tlustší tvar udržuje páku bezpečně na místě. Navíc díky odvážnému tvaru páky a užitečným hákům se dvěma paprsky je demontáž i těch nejtěsnějších pneumatik jednoduchý úkol.

Páky na pneumatiky Pedro jsou k dispozici v jasně žluté, růžové, zelené a oranžové barvě, takže je snadno najdete v obchodě nebo v lese, takže je neztratíte. Dokud vám je vaši jezdečtí kamarádi neukradnou, jsme si jisti, že páky na pneumatiky Pedro's budou poslední páky, které si koupíte. Udělejte si laskavost a vyzkoušejte je. Budete je milovat! 

Oceněný, všeobecně oblíbený a dostupný v jasně žluté, růžové, zelené a oranžové barvě
Konstrukce lisované krabice a patentovaná směs plastů z nich dělá nejpevnější dostupné páky
Tvar špičky sekáče se snadno vkládá pod patku a mírně tlustší tvar zabraňuje sklouznutí páky pneumatiky
Odvážný tvar usnadňuje odstranění těch nejtěsnějších pneumatik, aniž by se ohýbaly nebo lámaly

Tipy:

1. Tip číslo jedna je zajistit, abyste zatlačili patku pláště do středu ráfku po celém obvodu kola. Většina ráfků má tvar, který činí střed menším průměrem, takže zatlačení patky do středu znamená, že patka bude muset být natažena méně, aby se dostala na/z ráfku. To je užitečné pro demontáž a montáž pneumatik. U některých pneumatik s velmi tuhými ocelovými patkami se může patka plazit zpět ze středu a možná ji budete muset zatlačit zpět do středu.

2. Tradičně se navrhovalo, že nejlepší je začít sundávat pneumatiku naproti ventilku. Totéž platí pro instalaci. Pokud se však jedná o těsné pneumatiky, a zejména bezdušové, funguje mnohem lépe skončit u ventilu pro instalaci a začít poblíž ventilu pro demontáž.

3. Výše ​​uvedené techniky obecně umožňují sejmutí pneumatik pomocí jedné páky, vypáčením patky z ráfku a následným posunutím páky po ráfku, aby se odstranil zbytek patky. Pokud je pneumatika stále dostatečně napnutá, že nemohu posunout jednu páku, je čas použít dvě. Vložte dvě páčky pod korálek asi 6 palců od sebe. Dvakrát zkontrolujte, zda je patka stále zatlačena doprostřed, a poté vypáčte patku z ráfku pomocí obou pák současně. Tím se zatížení rozloží na dvě páky a obvykle se z ráfku dostane dostatek obruby, aby bylo možné použít techniku ​​skluzu.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: