S novou 12rychlostní skupinou Shimano 105 Di2, která přináší elektronické řazení masám, spolu s rychle se odvalujícími pneumatikami Turbo Pro 700x26 mm, tento nový Tarmac...
S novou 12rychlostní skupinou Shimano 105 Di2, která přináší elektronické řazení masám, spolu s rychle se odvalujícími pneumatikami Turbo Pro 700x26 mm, tento nový Tarmac...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Specialized Tarmac SL8 Expert je špičkově vybavené silniční kolo, které díky kompletní sadě Ultegra Di2 s wattmetrem a zapleteným karbonovým kolům C38...
Specialized Tarmac SL8 Pro je nadupaný špičkovými komponenty včetně kompletní sady SRAM Force eTap AXS s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II...
Specialized Tarmac SL8 Pro je osazený prvotřídní kompletní sadou Shimano Ultegra 8100 Di2 s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II s přípravou...
Plynulé řazení Shimano s 50–34 převodníky vpředu a kazetou s 11–32 zuby vzadu vám poskytuje všestrannost, abyste udrželi krok s dynamickými skupinovými jízdami nebo zkrotili i...
Plynulé řazení Shimano s 50–34 převodníky vpředu a kazetou s 11–32 zuby vzadu vám poskytuje všestrannost, abyste udrželi krok s dynamickými skupinovými jízdami nebo zkrotili i...
Plynulé řazení Shimano s 50–34 převodníky vpředu a kazetou s 11–32 zuby vzadu vám poskytuje všestrannost, abyste udrželi krok s dynamickými skupinovými jízdami nebo zkrotili i...
Plynulé řazení Shimano s 50–34 převodníky vpředu a kazetou s 11–32 zuby vzadu vám poskytuje všestrannost, abyste udrželi krok s dynamickými skupinovými jízdami nebo zkrotili i...
Plynulé řazení Shimano s 50–34 převodníky vpředu a kazetou s 11–32 zuby vzadu vám poskytuje všestrannost, abyste udrželi krok s dynamickými skupinovými jízdami nebo zkrotili i...
Specialized Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky...
Specialized Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...