Specialized Aethos je navržen tak, aby se pohyboval na hranici mezi perfektní kvalitou jízdy, extrémně nízkou hmotností a nepopiratelným stylem. Výjimkou není ani model Aethos...
Specialized Aethos je navržen tak, aby se pohyboval na hranici mezi perfektní kvalitou jízdy, extrémně nízkou hmotností a nepopiratelným stylem. Výjimkou není ani model Aethos...
Díky nenáročnému na údržbu, elektronickému řazení Shimano 105 Di2 a hydraulickým kotoučovým brzdám ve spojení s koly DT Swiss R470 Disc odolnými proti bombám máte dokonalého...
Specialized Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky...
Specialized Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový model Specialized Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 je lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti...