Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 2025 Gloss Liquid Silver / Satin Blue Pearl Over Black Liquid Metal

Kód: 94925-1344
ZDARMAZDARMA
Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Pro - Ultegra Di2 2025 Gloss Liquid Silver / Satin Blue Pearl Over Black Liquid Metal
219 000 Kč 180 992 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Specialized Tarmac SL8 Pro je osazený prvotřídní kompletní sadou Shimano Ultegra 8100 Di2 s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II s přípravou na bezdušové pláště, řídítky Roval Rapide a představcem SL7. Naskoč na něj a vítězství je tvé.

Detailní informace

Velikost: 44
Expedice na začátku ledna 2025 (zboží na externím skladu) | 94925-1344
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH
Velikost: 49
Dostupnost: NA DOTAZ | 94925-1349
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH
Velikost: 52
Dostupnost: NA DOTAZ | 94925-1352
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH
Velikost: 54
Expedice na začátku ledna 2025 (zboží na externím skladu) | 94925-1354
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH
Velikost: 56
Expedice na začátku ledna 2025 (zboží na externím skladu) | 94925-1356
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH
Velikost: 58
Expedice na začátku ledna 2025 (zboží na externím skladu) | 94925-1358
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH
Velikost: 61
Expedice na začátku ledna 2025 (zboží na externím skladu) | 94925-1361
219 000 Kč
180 992 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i tvá nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu jsme Tarmac SL8 vychytali do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě. Troufneš si na něj?

Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů náš výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.

  • AERO OD HLAVY AŽ K PATCE: Aero prvky umísťujeme všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jen o efekt. Tarmac se proto stal naším nejaerodynamičtějším silničním kolem vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge. Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, jsme posunuli dozadu, a díky tomu jsme mohli konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch. Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou. Taky už cítíš omamnou vůni vítězství?
  • MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA: Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Náš tým pro tebe připravil neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*. Po vzoru modelu Aethos jsme odlehčili spodní a sedlovou trubku i zadní stavbu. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na našem rámu Aethos o hmotnosti 585 gramů.
  • PEKELNĚ RYCHLÝ S POHODLÍM JAK NA OBLÁČKU: Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živou a poslušnou agresivní geometrii, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, jsme tím posunuli na úplně novou úroveň. Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládneš i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdeš. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm jsme navrhli po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
  • BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY: Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale my považujeme takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv. Zboř s námi hranice mezi gendery.
  • Tarmac SL8 Pro je osazený prvotřídní kompletní sadou Shimano Ultegra 8100 Di2 s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II s přípravou na bezdušové pláště, řídítky Roval Rapide a představcem SL7. Naskoč na něj a vítězství je tvé.
RÁMOVÁ SADA
RÁM
Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
ODPRUŽENÍ
VIDLICE
FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
BRZDY
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
POHON
PŘEVODNÍKY
52/36T
KAZETA
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
STŘED
Shimano Threaded BSA
KLIKY
Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
ŘAZENÍ
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 12-speed
ZAPLETENÁ KOLA A PLÁŠTĚ
DUŠE
Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
PŘEDNÍ KOLO
Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
ZADNÍ KOLO
Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
KOKPIT
SEDLO
Power Pro with Mirror
PŘEDSTAVEC
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
SEDLOVKA
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
ŘÍDÍTKA
Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge
PŘÍSLUŠENSTVÍ
PEDÁLY
PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
SWAT
STEM HEADSET SPACERS KIT FOR SL7 STEM & ROVAL RAPIDE COCKPIT USE

Doplňkové parametry

Kategorie: Silniční kola
Modelová řada: Specialized TARMAC
Modelový rok: 2025
Barva: Gloss Liquid Silver / Satin Blue Pearl Over Black Liquid Metal
Přehazovačka: Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Velikost rámu: 44, 49, 52, 54, 56, 58, 61
Brzda přední: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Brzda zadní: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Duše: Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
Hlavové složení: STEM HEADSET SPACERS KIT FOR SL7 STEM & ROVAL RAPIDE COCKPIT USE
Kazeta: Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
Kliky: Shimano Ultegra R8100 with 4iiii Precision 3+ Power Meter
Kolo přední: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolut
Kolo zadní: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolut
Objímka sedla: Tarmac integrated wedge
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush
Pedály: PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
Plášť přední: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Plášť zadní: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Představec: Tarmac integrated stem, 6-degree
Přesmykač: Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Převodník: 52/36T
Rám: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat
Řadící páčky: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Řetěz: Shimano Ultegra, 12-speed
Řídítka: Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Sedlo: SADDLE,NOVATION, KPPM155HR-BK, POWER PRO MIRROR, ETPU41 LATTICE, NYLON RECYCLE CF BASE, HOLLOW-TI RAIL,155MM;SADDLE,NOVATION, KP
Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Středové složení: Shimano Threaded BSA
Vidlice: FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
bottomBracket: Shimano Threaded BSA
cassette: Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
chain: Shimano Ultegra, 12-speed
chainRings: 52/36T
crankset: Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
fork: FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
frame: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
frontBrake: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
frontDerailleur: Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
frontTire: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
frontWheel: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
handlebars: HDLBR,ROAD,IBS E2.1,CRBN;FS
headset: STEM HEADSET SPACERS KIT FOR SL7 STEM & ROVAL RAPIDE COCKPIT USE
innerTubes: Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
pedals: PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
rearBrake: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
rearDerailleur: Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
rearTire: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
rearWheel: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
saddle: SADDLE,NOVATION, KPPM155HR-BK, POWER PRO MIRROR, ETPU41 LATTICE, NYLON RECYCLE CF BASE, HOLLOW-TI RAIL,155MM;SADDLE,NOVATION, KPPM143HR-BK, POWER PRO MIRROR, ETPU41 LATTICE, NYLON RECYCLE CF BASE, HOLLOW-TI RAIL,143MM
seatBinder: Tarmac integrated wedge
seatPost: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
shiftLevers: Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
stem: Tarmac integrated stem, 6-degree
tape: Supacaz Super Sticky Kush

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

SPECIALIZED - americký výrobce jízdních kol, elektrokol, komponentů a doplňků pro cyklisty

SPECIALIZED sídlí a vyvíjí své produkty v Californii, od roku 1974.

Mise Specialized je jednoduchá - být volbou číslo jedna pro náročné cyklisty. Proto Specialized neustále představuje inovace v cyklistickém odvětví. Od profesionálů po víkendové hobby jezdce a ty, co každý den užívají kolo pro dopravu do práce - Specialized je tu pro vás.

specialized_logo

Kola a elektrokola Specialized

Kola SPECIALIZED používají nejúspěšnější cyklisté. Peter Sagan vyhrál již 3. titul mistra světa v silniční cyklistice - vždy na kole SPECIALIZED, přilbou a tretrami SPECIALIZED:-).

Specialized_inovace

AP6I5674

SPECIALIZED nesporně patří mezi to nejlepší na trhu v cyklistickém odvětví. Modely kol jako SPECIALIZED Epic, Tarmac, Roubaix, Stumpjumper už se počítají mezi legendární jízdní kola. Pro hobby jezdce je tu osvědčený SPECIALIZED Rockhopper, samozřejmě ve specifikaci i pro ženy.

I pro modelový rok 2020 představuje SPECIALIZED neustále nové skvělé modely kol a elektrokol - nové Enduro, Demo, nové silniční elektrokolo Specialized Turbo Creo a další, které budou teprve představeny:-)

Cyklo doplňky Specialized 

Z doplňků a komponentů zcela doporučujeme přilby, tretry, rukavičky, brašničky, košíky, tachometry, hustilky, sedla, láhve, pláště SPECIALIZED. Protože SPECIALIZED má v nabídce vždy to nejmodernější, můžeme dodat i SPECIALIZED Power Meter - také ten sami používáme a je to skvělá volba pro všechny, kteří mají rádi přesné informace o podávaném výkonu!

elektrokolo specialized turbo como 

Specialized Partner Store Praha

Jako SPECIALIZED PARTNER STORE máme v prodejně BIKEWAY skladem kola, elektrokola i doplňky SPECIALIZED, vždy s garancí skvělé ceny a profesionálním servisem.

Vyberte si Specialized a máte jistotu nejmodernějšího designu, technologií a vynikající kvality.

Navštivte nás, s výběrem kola, elektrokola a vhodných doplňků SPECIALIZED Vám poradí Radek Dítě, provozovatel BIKEWAY a nadšený jezdec značky SPECIALIZED